logo

Music Norway er norsk musikkbransjes eksportorganisasjon.

Veikart til det britiske markedet oppdatert

Av Pål Dimmen Publisert: 29. sep, 2017

Les deg opp på det britiske markedet!

Tirsdag 3. oktober arrangerer Music Norway Åpent hus om PR og media i UK. I den anledning har vi oppdatert vårt omfattende veikart til det britiske markedet. I tillegg til å ta for seg de viktigste aktørene innen mediesektoren, går veikartet grundig til verks med hensyn til alt fra plateindustri og publishing, til live-bransjen og opphavsrettigheter.

Veikartet finner du her: http://no.musicnorway.no/veikart/storbritannia/

Mer informasjon om Åpent hus: PR og media i UK:

Tid: Tirsdag 3. oktober, 14.00 – 15.30
Sted: Music Norway, Observatoriegata 1b

I denne månedens Åpent hus presenterer leder for Music Norways UK-kontor en oversikt over britisk media og PR etterfulgt av et panel hvor du får mulighet til å bli kjent med tre britiske toppjournalister og PR-agenter.

Vi ser på hvem som er tastemaker-ene i dagens mediabilde i UK og hva som skal til for å nå frem til britiske journalister, redaktører og radioprodusenter. Hva kan man gjøre selv for å bygge momentum og når er riktig timing for å hyre inn en presseagent?

Med oss i panelet har vi Michael Cragg (Popjustice, BEAT, Guardian, etc), Leanne Mison (Bang On PR), flere journalister TBC. Panelet modereres av Jodie Grinstead fra Propeller Recordings, som har lang erfaring med musikk-PR fra Australia og London.

Kommentarer

Relatert innhold