logo

Music Norway er norsk musikkbransjes eksportorganisasjon.

Nordic Music Trade Mission til Los Angeles

Av Carl Kristian Johansen Publisert: 20. Dec, 2017

Søk innen 8. januar. Trade Mission skjer i april.

Den tredje versjonen av Nordic Music Trade Mission til Los Angeles skjer 25. – 27. april.

Det tre dager lange programmet vil fokusere på synkronisering, lisensiering og publishing. Programmet består av rundebord-sesjoner, bedriftsbesøk og nettverksarrangementer.

Denne trade mission er rettet mot repertoar-eiere av nordisk musikk, managements, publishere og plateselskaper.

SØKNADSFRIST FOR DELTAKELSE PÅ NOMEX TRADE MISSION TIL LA:
8. JANUAR 2018

Slik søker du:
Søk om deltakelse og reisetilskudd på 7000 NOK (for bransje reisende til og fra Norge) i kategorien Møtevirksomhet i Bransjetilskudd som ligger i søknadsportalen Stikk.no

Link til søknadsskjema

I 2017 ble den nordiske delegasjon introdusert for 40 bransjepersoner i Los Angeles, og besøkte selskaper som Apple Music, Spotify, Warner/Chappell Music og Paradigm Agency Group.

Les mer her: Nomex i Los Angeles

I 2018 vil The Guild of Music Supervisors være partner på trade mission. Guild of Supervisors vil være ansvarlig for en av dagene i programmet og vil være vertskap på et nettverksarrangement med navn Synch Drinks i samarbeid med Nordic Music Trade Mission. Åpningsmottagelsen skjer i det finske konsulatet i Los Angeles.

En lokal koordinator vil hjelpe de deltagende selskapene med deres individuelle målsetninger for denne trade mission og bidra til å sette opp ekstra møter under og rundt trade mission-datoene. Deltagerne vil få 15% rabatt for deltagelse på MUSEXPO (29. april – 2. mai). Rabattkode for norske deltagere blir formidlet av Music Norway.

Spørsmål om programmet kan gå til prosjektleder fra Music Finland Katariina Sorsa.

Generelle spørsmål kan stilles til prosjektleder Music Norway, Helene Dolva Broch.

Kommentarer

Relatert innhold