logo

Music Norway er norsk musikkbransjes eksportorganisasjon.

FRAM

FRAM er et ledelsesprogram utviklet i samarbeid med Innovasjon Norge.

Fram Musikk er et markedsorientert ledelses- og forretningsutviklingsprogram for etablerte aktører i musikkbransjen. Fram Musikk er utviklet av Innovasjon Norge i samarbeid med Music Norway.

Med den nyeste metodikken innenfor strategisk forretningsutvikling,  innovasjon og ledelse har Fram Musikk henvendt seg til ambisiøse aktører i musikkbransjen som ønsker å utvikle sitt selskaps konkurransekraft og inntjening samt utvikle sin personlige kompetanse.

Programmet skal forsterke deltagernes forretningssans og ledelsesferdigheter gjennom målrettede og praktiske workshops, koble deltagerne med erfarne forretningsrådgivere, og utstyre deltagerne med kompetanse som gjør dem i stand til å få tilgang til modne markeder (case: Tyskland) og umodne markeder (case: Tyrkia), inkludert handelsorienterte reiser/trade missions. Reisene skal gi verdifull innsikt i markedene og tilgang til etablerte nettverk.

Dette er deltagerne:

– Amanuel Kidane, Kid MGMT

– Morten Andreassen og Silje Larsen Borgan, Little Big Sister

– Frithjof Hungnes, Propeller Recordings

– Kathryn Naish Hjelsvold, Nordic Artists Management

– Kai Robøle, Waterfall Music

– Erlend Gjerde, Indie Recordings, Name Music & Publishing

– Kristine Bjørnstad, Cosmos Music Group

– Martin H. Schilde, Toothfairy Label & Management

– Trond Tornes, Phonofile

– Glenn Larsen, Indianer