logo

Music Norway er norsk musikkbransjes eksportorganisasjon.

Music Norway på Kreativ næringskonferansen 2019

Av Carl Kristian Johansen

Edvard Olai Brekke Værland, samfunnskontakt i Music Norway (foto: Henning B. Stokka)

Den 6. februar deltar Music Norway på Kreativ næringskonferansen på BI. Årets tema er: Kreativ næring i fremtiden.

Et knippe aktører innen de kreative næringene er invitert til å dele sine tanker om fremtiden. Musikkbransjen er i rask utvikling, og vi vil bruke anledningen til å ta opp en rekke elementer vi tror vil prege fremtidens bransje.

  • Fremvoksende markeder, herunder Kina, India og Mexico.
  • Strømming – Norges posisjon i et marked i utvikling.
  • Skiftet fra EDM til hip-hop på topplistene.
  • Våre ordninger, og hvordan de endrer seg i takt med bransjen.
  • Omsetning og sysselsetting i norsk bransje.
  • Politiske forhold som former fremtiden.

Programmet for dagen ser slik ut:

10:00 – Åpningstale ved kultur- og likestillingsminister Trine Skei Grande.
10:20 – Music Norway v/ Edvard Olai Brekke Værland
11:10 – Astrup Fearnley Museet v/Mathilde Emilie Johnsen
11:55 – Pause
12:30 – Facebook Norge v/Anita Mongia
13:30 – TV 2 Sumo v/Eda Syvertsen
14:15 – Q&A
15:00 – Matservering på Kroa

 

 

Kommentarer

Relatert innhold