logo

Music Norway er norsk musikkbransjes eksportorganisasjon.

Emerging markets – muligheter og fremtidsutsikter

Av Carl Kristian Johansen Publisert: 22. jan, 2020

Lær mer om veksten i markedene i Kina, India, Mexico og Brasil!

Analyser fra MIDiA Research og Goldman Sachs viser at antall strømmeabonnenter globalt vil fortsette å øke de kommende årene. Den største veksten vil komme i fremvoksende markeder i sør og øst, mens veksten i antall abonnenter i de store vestlige markedene sannsynligvis vil flate ut.

Tid: torsdag 27. februar, kl. 1100 – 1145.
Sted: Matsal B

Les mer: Frokostmøte med bransjefolk fra India, Kina Mexico og Brasil på by:Larm

Med den digitale utviklingen har musikk blitt mer global en noensinne og mulighetene blir med dette flere. Markeder som Kina, India, Brasil og Mexico er i sterk vekst. Vi har invitert inn sentrale personer med god og oppdatert markedsinfo fra disse markedene. Lær deg mer om mulighetene og fremtidsutsiktene i disse markedene som blir mer og mer aktuelle for internasjonal musikk og derfor fremtidige eksportmarkeder.

I panelet finner vi:

Moderator: Helene Dolva Broch, Strategisk seniorrådgiver Music Norway.

Maithe Bertolini (Brasil), produsent og festival programmerer SIM Sao Paulo, Latin Amerikas største og viktigste bransje festival og konferanse.

Mariana «Malfi» Dorantes (Mexico), General Director – MalfiCo et av Mexicos beste pr og pressebyrå som har hjulpet flere norske artister.

Roochay Shukla, (India) marketing manager i music-industry services company Outdustry. Outdustry representerer artister som Lauv, Diplo og Dua Lipa m.fl. for det indiske markedet.

Kina – TBA

Panelet presenteres av by:Larm i samarbeid med Music Norway.

Kommentarer

Relatert innhold