logo

Music Norway er norsk musikkbransjes eksportorganisasjon.

Søk på veiledningstimer med internasjonale aktører

Av Tina Brodal Publisert: 20. mai, 2020

Music Norway tilbyr en unik mulighet til å få veiledning én til én på nett med internasjonale aktører.

Ønsker du noen gode tips og råd på hvordan du kan komme deg i en god startposisjon?

Hvordan bygge oppmerksomhet å få mest utbytte av dine digitale plattformer samt nå ut til internasjonal media?

I en begrenset periode tilbyr Music Norway nå en unik mulighet til å få veiledning én til én på nett med internasjonale aktører.

Les mer: Åpent Hus: Introduction to the Mexican Music Market

Gjennom veiledningstimene vil du få skreddersydde råd tilpasset ditt behov, enten du er et management, plateselskap, eller artistrepresentasjon. Søk på den veilederen som passer best til deg og ditt prosjekt fra listen under. NB: Søknader vil bli vurdert og avtaler delt ut fortløpende. Det er begrenset med plasser så ikke sitt på gjerdet og vent.

Her er våre veiledere:

Jamie Skinner, digital markedsførings konsulent fra UK.

Skinner begynte sin karriere i Musikk-PR med kunder som Pink Floyd og deres turnéutstilling `Their Mortal Remains’, Reading & Leeds Festivals, The Rolling Stones UK “No Filter” Tour, Vevo, Sennheiser og mer. Les mer her.

Klikk HER for å søke

Malfi Dorantes, direktør i det meksikanske presse- og konsulentbyrået MalfiCo.

de siste 8 årene har MalfiCo samarbeidet med band som Whitest Boy Alive, Peter, Bjorn & John, Skott, Datarock, Death By Unga Bunga, Orions Belte og Kakkmaddafakka, med å forsterke deres tilstedeværelse og utvide deres publikumsbase i Mexico. Les mer her.

Klikk HER for å søke

Marie-Luise Heimer, administrerende direktør i Ease Agency.

Marie har mer enn 6 år som Head of Artist & Label Marketing hos Spotify, og har jobbet for flere anerkjente selskaper og institusjoner innen digital musikk-markedsføring. Les mer her.

Klikk HER for å søke

Kitty Lester, direktør og grunnlegger av Childhood PR.

Kitty Lester driver Childhood PR som foruten å gjøre PR for artister også har spesialisert seg på festivaler og brands, og kobler internasjonale artister og events med Britisk media. Les mer her.

Klikk HER for å søke

Inge Colsen, grunnleggeren av PR byrået Gold Atlas

Inge Colsen er grunnleggeren av New York-baserte PR byrået Gold Atlas, som blant annet presenterer klienter som Christine and the Queens, Pussy Riot, Alfie Templeman, Air/Nicolas Godin, og Boys Noize. Les mer her.

Klikk HER for å søke

Søknadsprosess:

Send søknad på engelsk hvor du gir en kort men informativ beskrivelse av selskapet, og artist/prosjekt du vil ha veiledning på. Send også link til alle digitale plattformer samt evt.  video/musikk/websider for artisten/prosjektet.

Søknader vil bli vurdert og avtaler delt ut fortløpende. Det er begrenset med plasser så ikke sitt på gjerdet og vent.

Kommentarer

Relatert innhold