logo

Music Norway er norsk musikkbransjes eksportorganisasjon.

Være med på Reeperbahns virtuelle konferanse?

Av Carl Kristian Johansen Publisert: 10. sep, 2020

Konferansen skjer fra 16. – 19. september.

Reeperbahn Festival har siden den første utgaven i 2006 vokst fram til å bli en av de ledende showcasefestivalene og møteplassene for musikkbransjen i Europa, hvor norske artister og bransjeaktører har hatt sterk tilstedeværelse gjennom flere år.

– Mitt inntrykk er at om man driver med live, label, distribusjon eller publishing så kan man få veldig mye godt ut av denne festivalen, sa flerårig deltager Erlend Gjerde i Indie Recordings i fjor.

Les mer: – Relevant for flere sektorer

I år er Tuvaband nominert til Anchor Award som skal deles ut på festivalen. Prisen er en anerkjennelse av talentfulle musikere.

På grunn av pandemien går nå festivalen og konferansedelen digitalt, og Reeperbahn lover en grensesprengende digital opplevelse fra 16. – 19. september for de som vil delta.

Blant internasjonale bransjefolk som får taletid er:  

  • Douglas Rushkoff (Author)
  • Peter Elliott (Managing Director/ Primary Talent)
  • Helen Smith (Executive Chair/ IMPALA)
  • Patrick Mushatsi-Kareba (CEO GSA/ Sony Music Entertainment Germany)
  • Matthew Caws (Singer/ Nada Surf)
  • Mathieu Jaton (CEO/ Montreux Jazz Festival)
  • Stefan Thanscheidt (Managing Director/ FKP Scorpio)
  • Steve Zapp (Agent/I.T.B.)

I tillegg kommer det mange flere som skal diskutere teamer som politikk, film og marketing, klima og mer. Det vil bli kontinuerlige  sessions, live channels,  networking events og showcases.

Se programmet HER

For deltagelse gå inn på denne linken for registrering

Kommentarer

Relatert innhold


Processing...
Thank you! Your subscription has been confirmed. You'll hear from us soon.
Meld deg på vårt nyhetsbrev
ErrorHere